Mormor shoppar vidare..

Idag övningskörde jag med mamma (som jag berättade om tidigare) och hon berättade då att hon hade köpt både pepparkaks och saffransbulle bodiesen. Hon hade inte kunnat stå emot - de var ju så söta! Sen hade hon också köpt ett par bruna velourbyxor som matchar (+ två par andra byxor i strl 62). Strl 56 blev det iaf - har en känsla av att jag inte behöver att oroa mig för att tvätta, kommer ha kläder som räcker för minst en vecka i den storleken även om vi skulle behöva byta två gånger per dag för att blöjan läcker/lillen kastar upp maten...

Lindex Shop Online - Velourbyxa


Under vår övningskörningslektion åkte vi till farsta centrum där jag passade på att köpa en munkjacka till mig på HM som jag hade tänkt blir perfekt att ha med till förlossningen. Sen kunde varken jag eller blivande mormor låta bli att inte handla något sött bebisplagg när vi ändå var där, kom därifrån med ett set var med byxa + body i strl 62.

Har spenderat eftermiddagen med att tvätta alla nyinköpta bebiskläder, dessa hänger nu på tork och ska sen vikas in i lillens garderob



Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

Dem byxorna är så söta, har såna med fast i ljusblå :) Jo, vi ska flytta nu 1:e november. Så det ska bli väldigt skönt. Just nu bor vi bara i en stor 1:a på 48 kvm så det ska verkligen bli skönt med större! Men så känns det verkligen som om vi inte kommer någonstans alls med packandet. Wille tar en del tid ;) Allt tar mycket längre tid helt plötsligt! Så snällt av din mamma att köpa båda två :D Då behöver du inte ens fundera längre vilken du vill ha...Alltid bra med andra folk som skämmer bort en lite. Det är ju inte det billigaste att skaffa barn, men lyckan är ju helt enorm.

Hoppas du har en bra helg!

Kram

2010-10-23 @ 18:43:27
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0