Pepparkaksbody

Min mamma är så gullig - skickar mms på lunchen på två nya bodies de har fått in på Lindex som hon undrar om jag vill ha till Baby K..

Lindex Shop Online - Body

Jag hittade bara den ena på deras hemsida nu, men den andra ser likadan ut fast det är saffransbullar på istället. Funderar på om man kanske ska slå till på denna ovan.. Det är ju bara för söt! Skulle passa perfekt att ha under hela december - det är ju ändå juletider!!

Men hur många bodies behövs egentligen i strl 56? Just nu har vi ganska många bodys i strl 56, tror faktiskt vi är uppe i 7 st redan och det känns väldigt mycket om man läser på andra sidor där folk kanske bara har 7 bodies totalt i strl 50 och 56. Men jag känner inte för att tvätta hela tiden utan vill hellre ha lite större valmöjlighet när det gäller kläderna. Sen kan man ju alltid sälja kläderna på tradera sen för speciellt slitna lär det inte bli om man bara kan använda dessa 2-3 veckor (beroende på hur snabbt han växer såklart)...

Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

Det är väl alltid så att kläder till sig själv är inte lika noga som kläder till den nya familjemedlemmen. Man vill ju gärna ha massa söta och fina kläder på den :) Ang kläder i 56, jag själv har sjukt mycket kläder i den storleken, vilket är skönt då jag har en kräkbebis. Men när han föddes så badade han i den storleken så då kunde han ha 45-50. Men han var bara 48 cm lång så det kan kanske ha lite med det att göra också. Idag är han 10 veckor och har fortfarande 50 i bodysar samt börjat använda 56 nu med utan att bada i dem :) Så det är ju så svårt att veta hur stora dem kommer vara med när dem kommer ut. När vi var på 2 månaders kontrollen så hade han gått upp nästan 1,3 kg sen han föddes :) Men vissa går upp jätte mycket :)

Jag utbildade mig till undersköterska och vårdare (Inom psykiatrin). Så det är väl inom psykiatrin jag vill jobba sen inte äldrevård som alla nästan hamnar på...



Kram

2010-10-23 @ 12:32:41
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0