Körkortet

Denna helgen har jag verkligen vigt åt mitt blivande körkort. Igår övningskörde jag med mamma och idag var det dags igen - men denna gången ska jag köra med pappa. Vi tränade på backning och fickparkering - riktigt skoj! Sen körde vi även en sväng mot farsta/sköndal där jag hört att många får köra under själva uppkörningen...

Fick bra med beröm av pappa så nu känns det riktigt bra - kanske är dags att boka tid för teorin + uppkörningen snart?



Nu ska jag få i mig lite lunch, lilleman i magen är väldigt aktiv idag - fick mig några ordentliga buffar medans vi körde...




Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

Vad skönt för dig att körandet går framåt. Bara att få kortet sen är en underbar känsla... :) Det känner jag framför allt nu när man har fått Wille, att krångla med bussar eller dylikt är ju inte riktiigt någon hit alltid, passa tider, hm vad är det ;) Innan gick det bra nu är det bara kaos man är alltid ute i sista minuten!



Jo ska bli så sjukt skönt med större. Framför allt ett riktigt sovrum, då sambon börjar jobba mellan 04-06 beroende på dag så störs hans sömn när lilleman vaknar. Men då kan man gå ut i vardagsrummet osv. Skönt skönt! Nej, ingenting som behövs renoveras. Topp skick med både tvättmaskin, torkskåp och diskmaskin i lägenheten med! Underbart!



Har du kört mycket?

2010-10-24 @ 15:10:45
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0