Uppdatering försäkringskassan

Äntligen har mina inkomstdetaljer uppdaterats på försäkringskassans hemsida (tog "bara" 5 veckor) och jag har lagt in en begäran om mina första föräldrardagar i december (känns stort!!).

Planerar att vara hemma mellan till 1 april 2012 som det ser ut nu. Undrar hur det blir att komma tillbaka till jobbet efter så lång tid?

Även fast FK's hemsida är ganska logisk när man fyller i sina dagar så har jag ändå bokat in mig på ett informationsmöte i november ca 1,5 vecka innan BF - eftersom jag ändå är hemma då och bara väntar på vår lilleman.

Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

Okej, jag hade ju turen att precis avsluta en utbildning i juni sen var han bf i augusti så då kunde jag gå hemma dem månaderna. Sällan någon skulle anställa en höggravid, så valde att inte ens söka jobb ;) Men då har du iallafall något att göra på dagarna, då går dem kanske lite fortare? Vad jobbar du med? Så mysigt med en liten pojk, Var väldigt nyfiken på att ta reda på könet, men vi båda ville vänta. Men från den dagen jag fick reda på att jag var gravid så sa jag att det var en pojke i magen. Å det stämde :) Ush, snö där med...ingen höjdare. Här har allt som kommit regnat bort lika fort. Men risken finns ju att det kommer ännu mera till helgen. Fy och åter fy på den delen. kram

2010-10-22 @ 10:14:17
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0