Philip Avent Isis

Idag var egentligen tanken att jag skulle gå bort till Babyland och inhandla lite små saker till lillen. Vi behöver fortfarande en bröstpump, napp, kudde, sängmobil, vagnmobil och sen är det säkert fler saker som jag glömt bort nu.. Istället gick jag till centrum och pratade med personalen på expert ang en canvas tavla som vi har beställt därifrån - fick ju en rabattkupong skickad till mig på mail för ganska länge sen som fortfarande gällde och den ville vi såklart använda. Så nu är en 70*50 tavla beställd, en söt bild på våra katter när de ligger och kramas.. Får visa den senare...

Ang bröstpump har jag funderat på en Philips Avent, fick tipset på familjeliv i ett forum jag skriver i + att jag läst bra recensioner om den i andra bloggar. Den kostar väl runt 500-600 kr och det får det vara värt, min plan är ju att helamma den lilla och det kan vara skönt att kunna pumpa ut så att även sambon kan få hjälpa till lite om jag skulle vilja åka iväg själv någon dag/kväll.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0