Besök hos BM

Varannan vecka går jag hos barnmorskan och idag var det dags igen. Jag tog mig dit vid 07:45 i morse och fick snabbt komma in på E's rum. Vi pratade lite allmänt om hur jag mår och om det börjar bli tungt och jobbigt.. Förklarade att trots foglossningen så mår jag ganska bra, jag börjar se ljuset i tunneln och nu är det inte alls långt kvar..

Blodtryck: 105/65
SF mått: 32 cm
Hjärtslag: 148

Ligger lite under normalkurvan men det är inget att oroa sig för säger hon, vi får se hur kurvan ligger vid nästa besök om två veckor helt enkelt. Hon sa att barnet lägger på sig ca 150-200g per vecka nu och uppskattade att denna lilla gossen kommer väga mellan 3-3,2 kg när han tittar ut.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0