Bebiskläder på HM

Ja jag vet att jag ofta skriver om alla inköp som vi gör till lillen, men det får ni stå ut med...

Denna gången har jag fastnat för två saker på HM, ett litet set med munkjacka + byxa och sen ett startpaket med lite olika delar med Barbapapa tryck. Hade tänkt att beställa dessa i strl 62, man vet ju inte alls vad det är för väder och så efter jul eller hur snabbt lilleman kommer att växa och jag har hellre saker hemma än att jag ska behöva trängas med massa julklappsshoppande människor sen.....


    


Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

den med barbapapa har jag =) den gillas väldigt mycket =) kram

2010-10-27 @ 19:56:54
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0