Oförglömlig dag!

Idag är det exakt 7 dagar kvar till BF - helt otroligt, vart har tiden försvunnit? När vi hade fått vårt pluss vet jag att jag satt och funderade på hur jag skulle klara av denna långa väntan och nu är man redan här...

Visst, det kan hända att jag får gå över tiden men jag hoppas verkligen att jag slipper...

Det känns inte så länge sen som jag:
- låg dubbelvikt över toalettsitsen och trodde jag skulle dö av illamåendet
- när jag endast kunde knapra i mig pommes frites till middag och sambon var orolig för att jag inte åt tillräckligt

Ja, graviditeten är något helt otroligt....



27 mars var dagen vi fick plusset på stickan..
En av det mest fantastiska dagarna i vårt liv....

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0