Ny praktiskt vattenkokare från Philips

Sambon ringde mig förra veckan och berättade att vår vattenkokare hade gått sönder och eftersom jag har så nära till Elgiganten på Kungsgatan så erbjöd jag mig att gå och köpa en ny på lunchen... Hade under veckan pratat med en kollega som precis köpt en ny och fått tipset om att jag borde köpa en från Philips. Sagt och gjort - jag gick dit och kom därifrån med en supervattenkokare (har aldrig haft en med fler funktioner är on/off tidigare).




Går att välja mellan 4 olika grader: 40, 60, 80 eller 100. Kommer komma väl till pass nu när vi väntar lilleman och man i framtiden kommer vilja värma vatten eller så till välling och man vill ha det till en anpassad temperatur.

Men just nu används den till vårt morgonte och vid bakning...


Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

Så smidig! Har en med, dock inte lika komplicerad ;) Jo det ska bli skönt att komma hem till mamma några dagar och bara vara ;) Alltid skönt att få lite extra uppassning. Hon älskar ju sitt lilla barnbarn så hon myser mer än gärna med honom :) Sen blir alltid min (snart) 5 åriga lillebror jätte glad när vi kommer också. :) Hoppas helgen har varit bra för dig! Nu är det inte långt kvar till BF :D Gott va! Kram!

2010-11-08 @ 12:07:31
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0