Mysig sherpa filt

Idag när jag satt och kollade igenom lite kataloger på lunchen på företagsjulklappar hittade jag denna filt i en tidning och blev lite smått förälskad. Den ser ju bara så jäkla mysig ut.. Eftersom den är så stor i måtten går den att använda både som vuxen och sen tänkte jag mig att lillen kunde få ligga och rulla runt på den på golvet hemma, alt att man kan lägga och mysa in honom i den om det är ruggigt ute någon dag...-




Ska jag eller ska jag inte köpa? Ska höra vad sambon tycker ikväll.....

Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

dem filtarna är verkligen underbara! jag fick en exakt likadan som den du har på bilden utav min pappas tjej, i stor storlek till mig sen köpte min syster en sån i samma färg likadan till Wille fast i mindre mått som hon hittade på en butik här nere. Så vi har varsin. Jätte bra att ha i vagnen när det är kallt ute =) plus att den stora till mig är jätte skön att mysa med i soffan :) Jo rundan gick någorlunda bra. Var så sent ner från tryckeriet så det var väl det som var dumt. Men alla saker var överflyttad till den nya lägenheten när jag kom tillbaka så då slapp jag det :D underbart! :) kram

2010-11-02 @ 09:09:44
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0