Mer kläder

Idag var jag hemma och fikade hos en kompis som var snäll nog att skänka en hel kasse med kläder som hennes lilla tjej har växt ur. Det var mycket olika neutrala plagg i strl 50,56,60 och 62 - helt perfekt! Så nu har lillemans garderob drygats ut lite mer och man behöver inte vara rädd att han ska behöva ligga naken för att alla kläder är smutsiga direkt..

Väntar nu på att tvättmaskinen ska bli klar och sen ska jag slänga in dessa kläder i tvättmaskinen också, eftersom de inte har varit använda på ett tag och legat nerpackade hemma hos henne så kan det vara bra att fräscha upp dessa lite..

Igår hämtade jag även lite småsaker hemma hos mamma och fick då med mig en mysig babyfilt som jag haft när jag var liten (men ser fortfarande ut som ny).. Denna behöver också tvättas - har ju inte använts på ca 24 år...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0