Lite träning på Sats gjorde susen...

Igår när jag kom hem från jobbet gick jag och sambon iväg till Sats för att köra ett litet träningspass. Blev ett ganska lugnt pass för oss båda, sambon hade redan tränat 3 dagar i rad så för hans del var det mest bara för att värma upp och sen stretcha ut musklerna. Jag däremot kände att jag behövde röra på mig lite, hade spritter i benen idag på jobbet och vill gärna kunna sova gott inatt så satte mig på en träningcykel och brände bort lite energi. Sen avslutade jag med 5 minuter på stepmaskinen innan det blev stretching.

Riktigt skönt !! Passade även på att frysa mitt kort mellan 12 november -> 1 mars. Lika bra då jag inte vet hur lång tid jag behöver för att "återhämta" mig efter förlossningen. Hade ju tänkt att börja träna så snart jag kan och förhoppningsvis kan lillen lämnas in på MiniSats eller stanna hemma hos sambon när han kommit hem från jobbet.

Nåja, trots den lugna träningen igår så känns det i kroppen (benen och bäckenet) idag, man är inte lika "fit for fight" som innan graviditeten - den saken är klar....

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0