Körkort!!

Idag var det dags - uppkörningen! Teoriprovet gjorde jag för ca 1,5 vecka sen och det gick fint! Inatt har jag sovit väldigt dåligt, kan bero på att jag var så jäkla nervös.. Skakade tom vid ett tillfälle men när det äntligen var dags att gå upp i morse kändes det bättre.

Pappa kom och hämtade mig, så fick jag köra till trafikverket (uppvärmning) i Farsta. Fick en kvinnlig kontrollant som var väldigt trevlig och det gick ganska lätt att småprata med henne.

Vi körde väl i ca 25 minuter totalt och direkt när jag parkerat sa hon att jag var godkänd!! Åh vilken känsla, jag känner mig fri som en fågel och är så lycklig.. Pappa hade självklart väntat på mig men jag var för skakis för att kunna köra hem så jag bara satt och log i passagerarsätet...  Åt en brakfrukost för att fira tillsammans med pappa och mamma innan pappa körde hem mig till min käraste sambo som är så stolt över mig nu..

Och jag är honom evigt tacksam för all tid han lagt ner på att köra med mig - vi klarade det älskling!



Jag har fått körkort - knappt jag har förstått det ännu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Stort GRATTIS!!! Glad för din skull! Gott att vara färdig nu innan lillen kommer. Även skönt att allt såg bra ut på ultraljudet nu senast. Kram

2010-11-17 @ 11:04:41
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0