Köra ensam till storstan!

Idag blev det en lätt frukost hemma, vi förbereder oss nämligen för en lunch hemma hos min farmor och farfar. Riktigt mysigt att man kan göra dessa utflykter när vi båda är lediga mitt i veckan.

Skulle egentligen träffat en god vän idag men tyvärr är hon sjuk och vi får skjuta på "dejten" en vecka. Men vi ska dit i helgen och fira hennes födelsedag så då får jag iaf träffa henne en sväng...
Sambon ska träffa sina kompisar för en middag ikväll och efter det är det tanken att jag ska hämta honom i stan.. Blir första gången jag kör in till stan och detta ska jag göra helt själv - tur att jag har åkt vägen till centralen så många gånger att det förmodligen kommer att gå på rutin...




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0