Klockar värkar

Jag blir inte klok på om det är förvärkar eller riktiga värkar... Nu har jag badat och vilat men inte hjälper det. Provade att ta två alvedon för ca 30 minuter sen och dessa har inte gett någon effekt vad jag känner hittills. Iof har jag varit uppe och rört på mig hela tiden, kanske är därför.. Ska prova att sätta mig ner i soffan en stund..

Sambon slutar om 10 minuter och sen kommer hem hem, känns bra.. Han kommer dock vara lite orolig tror jag med tanke på att det kan vara på G. Vet inte när det är dags att ringa och rådfråga på förlossningen om mer tips att smärtstilla själv? De säger väl att det är dags att åka in när det är ca 3-5 minuter mellan värkarna..
Det tar normalt 28 minuter för oss att köra till Huddinge, men i denna snöstorm så ska man nog räkna med ca 45-60 minuter beroende på hur vägarna ser ut..


Just nu kommer värkarna med ca 9-10 minuters mellanrum....

Nåja.. Jag hoppas det är på G på riktigt nu!!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0