Kläder från USA

Mormor har ju som jag nämnt tidigare shoppat väldigt mycker saker på Lindex åt lillen, men det är inte bara där hon har shoppat. Tidigare i somras var hon iväg med pappa, farmor och farfar på en långresa till USA och då passade hon även på att köpa lite kläder där. Lite roligt att ha kläder på lillen sen om inte finns här i Sverige..

Hon köpte tex den här söta pyjamasen från Disney.



Sen säger hon att hon har flera saker hemma som jag inte har fått ännu, dessa ska tydligen ges till mig när lillen har tittat ut.. Vad vi längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida & Wille

Så söt!



jo natten har spenderats i nya lägenheten. Sovit underbart gott :) Dock har jag hur mycket som helst att göra idag :S ser ut som kaos och gamla lägenheten ska städas :S men löser sig nog. kram

2010-11-02 @ 12:11:21
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0