Harry Potter And The Deathly Hallows, Part 1

Harry Potter filmen igår var kanon bra! Jag är ett stort fan till alla böckerna men denna sista har alltid varit en liten favorit så jag var lite orolig för hur de skulle få till filmen.. Men jag är inte besviken - kanon bra! De har gjort helt rätt i att dela upp boken i två filmer, hade varit omöjligt att få med allt som händer i bara en film...

Sambon som inte är något vidare Potter fan (har inte läst någon av böckerna men sett filmerna) tycker att denna är den bästa som gjorts hittills. Kan bero på att den är lite mörkare och är väl inte riktad mot barn direkt....


Kommentarer
Postat av: Frida

Å nu blev man ju inte mindre sugen att se filmen när du skriver att t.o.m. sambon din tyckte den var den bästa m.m :) Ah, ett år äldre än mig då :) Helgen spenderas hemma, då jag har åkt på en dunder förkylning och sambon jobbar hela helgen. Har inte riktigt någon ork till något just nu... :S Den lilla orken man har går till Wille. Tackar att jag har sambon hemma på kvällarna iaf så han kan hjälpa mig då =) Plus att här har kommit en massa snö så det är inget toppen väder att ge sig ut när man inte mår 100... :S Är allt färdigt nu inför lillens ankomst eller har du något mera att fixa? Kram

2010-11-20 @ 22:04:05
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0