Fixat och donat

Eftersom sambon jobbade natt passade jag igår på att åka hem till föräldrarna för en mysig fredags middag. Farmor och farfar kom också på besök - väldigt trevligt.

Idag har vi varit iväg och slängt massa kartonger och tomglas vi hade hemma och sen passade vi på att handla raggsockor till mig på Intersport som jag hade tänkt ha med mig till förlossningen...
Har även nu på kvällen monterat upp en korg i badrummet som vi ska ha bredvid skötbädden med lite tvättlappar, salvor och sånt..

Även min necessär som ska med till förlossningen packad och nästan klar..
Nu ska jag se om det finns någon rolig film att se på TV ikväll, blir tidig sänggång - ska upp och övningsköra med pappa i morgon bitti...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0