Firande fortsätter...

Idag fortsätter vi att fira att jag tagit mitt körkort med att gå på bio. Detta blir sista gången jag och sambon går på bio innan lillen tittar ut. Vår "sista" biodejt som den lilla familjen, nästa gång det är dags för bio han och jag måste man ju ordna med barnvakt...

Det blir Harry Potter filmen, ska bli spännande och se om jag står ut 2,5 timme utan att springa ut på toaletten. Jag bokade iaf platser med extra benutrymme ifall jag skulle behöva springa ut - lite lättare att ta sig förbi då.. Man är ju otymplig nog som gravid och de smala gångerna mellan stolarna gör ju inte saken bättre direkt...


Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas den är sevärd :) Vill med se den :D

Det är inte så jätte stort dop faktiskt, vi är väl 35 stycken totalt eller något sånt. En del är barn :) men mycket som ska planeras m.m. kram

2010-11-19 @ 15:54:09
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Frida

Så bra att filmen var sevärd :) Jag har inte läst alla böckerna, typ bara 4-5 stycken. Jag är därimot väldigt inne på Twilight böckerna och filmerna :) Men alla potter filmer som kommit ut har jag ju självklart sett. Gillar dem skarpt med. Jo helt underbart att jag fick tag på en likadan. Så man kan tvätta den ena. Den blir ju så grisig så fort, eftersom jag har en kräkbebis :S Så det var nog ett bra köp. :O) Eller det vet jag ifs att det var.



Händer denna helgen då?



Måste bara fråga...hur gammal är du??

Kram

2010-11-20 @ 14:28:54
URL: http://willesmamma.wordpress.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0