Alltid sovmorgon...

Sen jag gick hem från jobbet den 12 november så är det precis som att kroppen har bestämt sig för att nu ska vi verkligen ta tillvara på varje timme på morgonen som vi kan. Inte en dag har jag kunnat ta mig upp från sängen innan klockan 10. Iof är jag uppe och springer en del på nätterna till toan men det är ju inga "långa turer" direkt...

Det är inte så att jag går och lägger mig sent hellre, kommer väl i säng 22-22:30 varje kväll och ändå blir det samma sak. Iof är det jätte skönt, jag vet ju att ett nytt liv väntar med lilleman och hans behov.

Nåja, nu ska jag fortsätta operation storstädning!

Kommentarer
Postat av: Frida

Så hade jag med det i slutet. Helt underbart att sova länge :) kroppens sätt att förbereda sig. För nu jävlar finns det inga sovmorgonar :)

kram

2010-11-22 @ 20:12:39
URL: http://willesmamma.wordpress.com
Postat av: Linn

Kroppen förbereder dig för förlossningen, samlar energi :) Så tänker jag iaf, fast idag vaknade jag onödigt tidigt vid 7!

2010-11-23 @ 07:49:10
URL: http://linnhemme.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0