BM besök & vardagen

Inskrivningen hos BM är avklarad, vi tog blodtryck, blodprov och flera andra prover och de hon kunde ge resultat på igen såg riktigt bra ut. Mina värden är helt normala och perfekta. Vi pratade om illamåendet och både jag och fästmannen kunde få ställa de frågorna vi hade.

Är verkligen nöjd med BM vi har fått, detta kommer att bli superbra!

Igår berättade jag vår lilla "hemlighet" för en underbar vän och hon blev som vi jätte glad och lycklig för vår skull. Känns skönt att jag har någon nu att prata av mig lite med och någon jag kan dra med mig på långa shoppingrundor.. Har en känsla av att Mr Mr inte kommer orka hänga med på alla dessa vändor..

Annars går tiden ganska sakta, eller gör den verkligen det?
Jag har nu gått in i vecka 11, bara två veckor kvar tills det kommer att kännas säkrare att berätta för några fler.
Men tror att jag kommer att vänta ytterligare innan jag berättar på jobbet, nog skönt att hålla det hemligt så länge det går...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0