Städ och flyttvecka!

Idag är det lite svalare ute vilket nästan känns lite skönt. Tänkte sätta mig ute på terassen under min lunch och äta upp min kycklingsallad som min kära sambo förberedde igår.

Känner mig ganska trött i kroppen idag, vi packade hela kvällen igår och var även en sväng på bauhaus och köpte lite mer flyttkartonger.



Nu närmar det sig, i morgon går första lasset med alla tunga saker (soffa, sängar, tvbänk, bord och stolar). Sen kommer vi säkert slänga in lite kartonger också när vi ändå är igång. Torsdag och fredag kommer också vigas åt flytten då vi ska flytta resten av alla våra saker innan det ska vara tomt på lördag då flyttstädningen påbörjas.

Vilken rolig vecka! :(


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0