Rörelser i magen

Jag vet att det inte var så länge sen jag skrev om detta men jag måste ta upp det igen.. Det är så otroligt häftigt med all rörelse inne i magen. Det går knappt att beskriva känslan - eller kanske som att dina tarmar håller på att snurra runt och sparka. Idag när jag låg i soffan och kollade på tvn kunde man se utanpå magen hur det hoppade till när lillen sparkade.. Synd att sambon inte var hemma och kunde sett eller fångat det på video - vore kul att ha i framtiden.

Vi har varit rätt dåligt på att ta magbilder vecka för vecka men ska försöka bli lite bättre på det nu när magen börjar synas, innan såg den likadan ut vecka in och vecka ut - dvs i princip platt.








Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0