Gravid och smälter bort i denna hetta..

Det blev aldrig någon klipptid för mig, några dagar senare när vi var på fest så fixade man till sig och då insåg jag att håret faktiskt inte var så dåligt iaf - hade nog bara en dålig hårdag :)

Är det någon mer än jag som smälter bort i denna värmen? Över 30 grader i skuggan har det varit både lör/sön.
Igår spenderade jag dagen på mina föräldrars baksida i solen (solskyddsfaktor hade jag såklart på mig och skyddade även lilla magen). Idag har jag varit duktig och packat och rensat inför flytten - bara 10 dagar kvar nu och sen börjar vi flytta ut...



(Man blir väl omhändertagen hemma hos blivande mormor & morfar)


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0