Flytta är en riktig pärs.

Jag kan inte rekommendera någon att flytta mitt under graviditeten, fy fasiken vilket jobb det är. Även om jag undviker allt som har med lyft att göra så finns det fortfarande mycket kvar som jag kan göra.. Rensa garderoberna på kläder, packa ner och rulla in glas/tallrikar i tidningar och bubbelplast.

Nästa vecka går flyttlasset och vi kommer att spendera hela helgen med att packa och åter igen packa..



Inte nog med att jag blir helt slut av allt packande, nu hjälper solen till.. Otroligt varmt i lägenheten, oavsett hur mycket fönster man har öppet och hur mycket man än står vid fläkten så rinner svetten.
Tur att jag har en sån fantastisk sambo och blivande man som är ett fantastisk stöd!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0