Jag börjar bli mänsklig igen

Ursäkta den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte haft varken tid eller ork till att sitta framför datorn. Mitt lillamående har verkligen varit jobbig, har känns otroligt tungt att gå till jobbet varje morgon. Har suttit likblek vid datorn i flera timmar innan jag kände mig bättre, tar ca 2 timmar att få i mig lite frukost som består av yoggi.

Men nu verkar det vara lite bättre (och jag hoppas det håller i sig), illamåendet är kvar men inte alls av samma grad och det går snabbare och snabbare att få i mig frukosten varje morgon.
Däremot är jag otroligt trött på kvällarna, somnar på soffan i princip varje kväll - inget vidare sällskap dvs... 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0