Besöka barnmorskan

Inplanerade tider hos Barnmorskan:
9 april - Hälsosamtal
29 april - Inskrivning


----------------------------------
Update: Ringde Gyn idag för att meddela att jag är gravid, då min läkare där gärna ville att jag skulle göra det iom att jag var där och kollade min oregelbundna ägglossning och så innan jag blev gravid. Han gav mig en tid i morgon så jag får komma in på ett VUL så han se att allt står rätt till med vårt lilla frö...
Känns riktigt bra, är så nöjd med servicen där !

Nu hoppas jag på få se fröets hjärta i morgon - men det kanske är för tidigt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

På fredag så går jag in i vecka 6 så ligger ganska precis 1 vecka efter dig. Angående barnets hjärta så börjar det att slå redan i vecka 5. Det är inte alltid man kan se det på VUL så tidigt så bli inte ledsen om inget syns.



Ta hand om er!

2010-04-07 @ 21:03:37

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0